اس ام اس عاشقانه
 
درباره وبلاگ


من غریب عاشق غربت چشمان غریبت شده ام ای غریبه ------نظر یادت نره گلم.
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 59
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 63
بازدید ماه : 59
بازدید کل : 3107
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1




عاشقانه ها
اخبارعکس عاشقانهsmsعاشقانه و ...




اس ام اس عاشقانه

 

تو را ای گل کماکان دوست دارم / به قدر ابر و باران دوست دارم / کجا باشی کجا باشم مهم نیست / تو را تا زنده هستم دوست دارم .


 


اس ام اس عاشقانه

 

در غم عشق نبودیّ و محبت کردی / این هم از لطف شما بود و نمی‌دانستیم

من نکردم گله از عهد و وفاداری تو / عهد ما عهد جفا بود و نمی‌دانستیم

رنج بی‌عشقی و تنهایی و بی‌مهری یار / همه تقدیر خدا بود و نمی‌دانستیم . . .

 

 


اس ام اس عاشقانه

 

نامه هایم که چراغ قلبت را روشن نکرد !

امشب تمامشان را بسوزان شاید بتوانی تنهایی ات را ببینی . . .


 


اس ام اس عاشقانه

 

در زندگی ات سه چیز را تجربه کن

دوست داشتن را برای تجربه

عاشق شدن را برای هدف

فراموش کردن را برای قبول واقعیت . . .


 


اس ام اس عاشقانه

 

براش بنويس دوستت دارم آخه مي دوني آدما گاهي اوقات خيلي زود حرفاشونو از ياد مي برن ولي يه نوشته , به اين سادگيا پاک شدني نيست . گرچه پاره کردن يک کاغذ از شکستن يک قلب هم ساده تره ولي تو بنويس .. تو ... بنويس


 


اس ام اس عاشقانه

 

افسوس که عشق جاودانه نیست.عشق گل سرخیست که طاقت طوفان را ندارد. عشق یک خاطره سبز است که از آمدن پاییز میترسد


 

 

اس ام اس عاشقانه

 

گریه هامو تو ندیدی

هر چی گفتم نشنیدی

من کدوم عهد رو شکستم

که تو اس ام اس نمی دی ؟!


 


اس ام اس عاشقانه

 

احساساتت رو روم بنویس .عصبانیتهات رو روم خط خطی کن . اشکاتو باهام پاک کن.حتی اگه سردت شد بسوزونم تا گرم بشی .فقط دورم ننداز.


 


اس ام اس عاشقانه

 


اعصاب چیست؟

چیزیست که هیچ کس ندارد ولی توقع دارند که تو داشته باشی!

توقع چیست؟

چیزیست که همه دارند و تو نباید داشته باشی!


 


اس ام اس عاشقانه

 

معلم گفت{الف}گفتم او.معلم گفت{ب}گفتم با او.معلم گفت{پ}گفتم پیش او.معلم گفت{ج}خواستم بگویم جدایی گفت نگو


 


اس ام اس عاشقانه

 

امیدوارم که به اندازه مژه کوچک ردیف پایین چشم چپ پشه

غم تودلت نباشه


 


اس ام اس عاشقانه

 

هزاران معجزه میان آسمان و زمین معطل است

دستی باید تا معجزه ها را فرود آورد . .
 




برچسب:, :: 5:32 PM ::  نويسنده : علی نوری